ponedeljek, 1. oktober 2018

Yggdrasil???

Eno najbolj pogostih vprašanj, ki jih dobim je definitivno "Kaj pomeni Yggdrasil?". To vprašanje je tako pogosto, da sem se odločil spisati blog in vam tako na kratko obrazložiti, kaj pomeni in zakaj sem se odločil za to ime.

Vir: Google
Yggdrasil (igdrasil) v nordijski mitologiji velja za drevo življenja in na sebi nosi vseh 9 svetov. Ime je sestavljeno iz dveh besed, Ygg(r) in drasill. Drasill v prevodu pomeni konj, Ygg(r) pa je eno od mnogih imen Odina(vrhovni bog). Se pravi Yggdrasil pomeni Odinov konj, kar lahko pomeni da je drevo "prevozno sredstvo" med svetovi.

Yggdrasil na sebi nosi 9 svetov Asgard, Vanaheim, Alfheim, Nidavellir, Jotunheim, Svartalfheim, Hel, Niflheim in seveda Midgard oz. zemlja, kjer živijo različna ljudstva
Yggdrasil in 9 svetov.
Vir: Google
Kdaj in kako je nastal ni pojasnjeno. Mogoče je obstajal že od samega začetka, čeprav nekateri trdijo da naj bi zrastel iz Midgarda oz. zemlje.

Po legendah naj bi bil Yggdrasil drevo Jesen, čeprav tudi tukaj prihaja do različnih mnenj, saj je večina staroverskih religij, kot drevo življenja označevala Hrast.
Tudi rune so povezane z Yggdrasilom, saj se je Odin žrtvoval in preboden z lastno sulico visel iz njega. S tem je dokazal, da jih je vreden in je tako pridobil znanje o runah.

Torej, zakaj tako ime?

Jaz osebno sem velik ljubitelj nordijske mitologije in vikingov. Sem tudi velik ljubitelj simbolov in zame Yggdrasil predstavlja ravnotežje v svetu in tisto najlepšo energijo. Energijo življenja, katero želim prenesti v sam izdelek.

Kot veste sem tudi mizar in je zame les oz. drevo sveto, saj nikoli ne umre. Les nikoli ne miruje, vedno se širi in krči in je nekako nesmrten.

Eno najstarejših dreves na svetu - Old Tjikko
(Švedska) star približno 9,550 let.
Vir: mentalfloss.com
Iz lesa tudi nastajajo prelepi izdelki in vsak zase govori zgodbo. Zgodbo drevesa in umetnika. Nekatera drevesa lahko pripovedujejo več tisoč let stare zgodbe, ki se nato združijo z zgodbo umetnika. Najlepše pa je, ko sem sam deležen teh zgodb in jim lahko podarim novo življenje, da jih lahko pripovedujejo vsaj še nadaljnih sto let


.

Ko sem prvič omenil to ime, sem dobil zelo negativne odgovore. "Zakaj pa ne nekaj slovenskega?", "To nihče ne razume. Butasto je." Toda meni ime veliko pomeni in vem, da bom lažje in z veseljem delal pod imenom, ki mi je res všeč oz. ga začutim.

Tako tudi ohranjam in obnavljam tisto staro spoštovanje do dreves in lesa, ki se je skoraj izgubilo v te dobi, kjer več ne vemo kako pomembna je narava okoli nas.


To je to iz moje strani. Upam da ste iz tega pobrali kaj pozitivnega in začutili to življenjsko energijo, ki nam jo drevesa podarjajo.

In ne pozabite, da je vsako drevo, sveto drevo.

Lepo bodite in se beremo naslednjič.

Žiga



Ni komentarjev:

Objavite komentar